ZWROTY
Bez podania przyczyny możesz zwrócić każdy produkt do 30 dni zakupiony w sklepie Słodkie Sny.
Kliknij poniżej i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży:
Formularz odstąpienia od umowy PDF
Formularz odstąpienia od umowy Doc
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres SlodkieSny.pl Iwona Mucha ul. Makuszyńskiego 22A, 31-752 Kraków. Wydłużony termin zwrotu ponad ustawowy 14 dni dotyczy produktów nieużytkowanych i w oryginalnych opakowaniach.
- Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszty opakowania i zwrotnego dostarczenia towaru ponosi konsument.
- Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
- Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi w zakresie koniecznym do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.*
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
* Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym tj obejmujące rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości wyrobu poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości na określone czynniki jak i zweryfikowanie stanu produktu poprzez stwierdzenie braku mechanicznego uszkodzenia czy usterki. Nie można w przypadku kołdry czy też pościeli położyć się pod nią czy też spać pod nią.
REKLAMACJE
Masz prawo do złożenia reklamacji w przypadku, kiedy produkt jest wadliwy. Prześlij formularz reklamacji towaru oraz reklamowany produkt na adres e-mail sklep@slodkiesny.pl . Jeśli jest to możliwe, dołącz do niego dowód zakupu. Towar wraz z formularzem należy przesłać na adres:
SlodkieSny.pl Iwona Mucha
ul. Makuszyńskiego 22A,
31-752 Kraków
Kliknij poniżej i pobierz formularz reklamacji towaru:
Formularz reklamacji towaru PDF
- Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji, poprosimy o ich uzupełnienie nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- W reklamacji należy umieścić informacje na temat oczekiwań: wymiana produktu na nowy, nieodpłatna naprawa, obniżenie ceny czy zwrot należności oraz opis przyczyny złożenia zgłoszenia.
Postępowanie reklamacyjne zostało szczegółowe opisane w regulaminie Sklepu Słodkie Sny.