Zwroty
Bez podania przyczyny możesz zwrócić każdy produkt zakupiony w sklepie Słodkie Sny.
Do 30 dni możesz zwrócić produkt na nasz koszt.*
Aby skorzystać z tej możliwości skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.
*darmowy zwrot dotyczy zakupów za min 500 zł i przysługuje jednorazowo do danego zamówienia. Darmowy zwrot nie dotyczy zamówień składanych telefonicznie.
Oświadczenie, odstąpienia od umowy, można złożyć wysyłając mail na adres sklep@slodkiesny.pl, lub drogą pocztową na adres do korespondencji:
e-tekstylia - Słodkie Sny
ul. Makuszyńskiego 22A,
31-752 Kraków
Kliknij poniżej i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży:
Formularz odstąpienia od umowy PDF
Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru PDF
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres e-tekstylia ul. Makuszyńskiego 22A, 31-752 Kraków. Wydłużony termin zwrotu ponad ustawowy 14 dni dotyczy produktów nieużytkowanych i w oryginalnych opakowaniach.
- Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszty opakowania i zwrotnego dostarczenia towaru ponosi konsument.
- Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
- Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu*
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
* Przez pojęcie zwykłego zarządu rozumie się sprawdzenie funkcjonalności rzeczy, do którego uprawniony jest konsument, obejmujące rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości wyrobu poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości na określone czynniki jak i zweryfikowanie stanu produktu poprzez stwierdzenie braku mechanicznego uszkodzenia czy usterki.