Reklamacje

Masz prawo do złożenia reklamacji w przypadku, kiedy produkt jest wadliwy. Prześlij formularz reklamacji towaru oraz reklamowany produkt na adres e-mail sklep@slodkiesny.pl . Jeśli jest to możliwe, dołącz do niego dowód zakupu. Towar wraz z formularzem należy przesłać na adres:

 

e-tekstylia
ul. Makuszyńskiego 22A, 
31-752 Kraków

Kliknij poniżej i pobierz formularz reklamacji towaru:

Formularz reklamacji towaru PDF

Formularz reklamacji towaru Doc 

 

  • Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.
  • W przypadku braków w reklamacji, poprosimy o ich uzupełnienie nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
  • W reklamacji należy umieścić informacje na temat oczekiwań: wymiana produktu na nowy, nieodpłatna naprawa, obniżenie ceny czy zwrot należności oraz opis przyczyny złożenia zgłoszenia.

 

Postępowanie reklamacyjne zostało szczegółowe opisane w regulaminie Sklepu Słodkie Sny.

Metody płatności:

- Za pobraniem
- Wpłata na konto

Partnerzy logistyczni:
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl